tirsdag 2. november 2010

Mandag den 1/11 var en bra dag for trening.

Jeg fikk ikke skrevet noe igår så da tar man det igjen dagen derpå. Våknet opp igår 06.45 til vanlig tid og følte meg toppform. Spiste havre grøten og gikk og la med for så å våkne til enda bedre form ca 09.15.
Dagen gikk som planlagt, all mat ble inntatt til riktig tid også.. Kjørte min svigerbror til ett jobbintervju ikke noe kjempe utskeiselser.
Treningen gikk utrolig bra. Hadde tenkt på å satse på ett løft på 180 kg. Men endte opp med å kjøre en halvserie på 170 kg i stedet og det skal man være fornøyd med. I skråbenk gikk det litt tungt for hadde kjørt mange sett med forskjellig vekt i benkpress.
Men hadde 2 sett på 50 kg og på siste og tredje settet kjørte vi på helt ned på 35 kg for å få til 12 gode rep's.
Merk at en serie for meg er 10 reps. Og da ikke telle med første presset opp.
Tok noen øvelser for støttemuskulatur og for ¨kløften¨:P
Hodet har vært bra også, ikke noe negative tanker, i tillegg så synes jeg selv man kan se forandring på kroppen om dagen etter at vi la om skulder dagen og begynte å kjøre mere for bredde.
Så det var en topp mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar