fredag 5. november 2010

Armdagen:P

Var oppe idag klokken 06.45 og spiste havre etc... Sov litt for å våkne til ny mat ca 09-09.30. Deretter en 2 timers tur med hundene våres og andre hunder. Så mat igjen også dro jeg på trening, begynte med triceps.
Tenkte å kjøre smalt grep benk, varmet opp med en 2-3 sett. Deretter begynne å lesse på, men merker at rundt 110 kg så svikter ett eller annet i armen. Får smerter i biceps av alle ting eller muligens inni armen. Kjørte dette ett par sett for å prøve. Men blir nok heller franskpress for meg fremover.
Deretter kjørte jeg vaier med rett stang. Funger veldig fint og løfter tungt det.
Siste øvelse var en kons. øvelse for tri. med enkeltgreps håndtak på vaier.
På biceps startet jeg opp med rett stang. Noen oppvarmings sett også fullt på.. Kjører samme stang som til benk etc... Den på 20 kg. La på til 55 og kjørte sett med det. Var tungt siden jeg har en vond venstre arm. Kjørte 3 sett med dette, deretter 3 sett med enkel hantel (kons. øvelse).
Var sliten idag mulig turen tidligere tok mye energi. Jeg trenger MYE hvile.

Kan også være at man har en dårlig dag idag for dette er en av de for å si det mildt. Alt irriterer meg og jeg er så dritt lei folk som skal hevde seg og gjøre så mye ut av seg idag. Jeg er sånn noen ganger selv på veldig gode dager, men idag var ikke en dag for konversasjon med noen. Føler til tider at jeg trener godt alene for er ikke glad i den jævla skravlingen som skal være under trening, at folk ikke kan forstå at jeg er der for å bygge muskler ikke ha syklubb! Men igjen trener man alltid alene får man ikke den siste pushen som en god partner kan gi. Nå er jeg heldig med at min treningspartner som regel holder kjeft og trener for samme tingen.
Så ros til han:P

Mere ting som plager meg? Joa: hvor mye løfter du i benken kommer stadig.... Er jordens verste og mest nerdete spørsmål. Hadde jeg skulle løftet så jævlig og trent for det hadde sikkert vært drit kult å skryti av at man tar ditt og datt i benken. Jeg trener ikke for styrke men for volum, men det er det tydeligvis vanskelig å skjønne.

Enda en ting som plager meg? Joa: folk spør: skal du ikke heller prøve å finne på noe annet?! Er vel ikke bra for kroppen din og bli så stor... Fhhh irriterende. Jeg gjør dette for meg selv og ingen andre, hadde jeg ventet at alle skulle forstå hvorfor man gjør dette så hadde jeg vært dum, men i stedet for å ¨judge¨deg på flekken kunne de kanskje kommet med noe positivt?
Hadde bare noen forstått hvor mye jobb, smerte, motivasjon som må til for sånne ting så hadde vel ting vært lettere. Men igjen jeg gjør det for meg selv og venter ikke at alle skal forstå hvorfor.

Men noe positivt, målte armer i dag og de måler ca 53 cm for øyeblikket på morgen kaldmåling.
Så er fornøyd med arm størrelsen,
Også er jeg så fornøyd med min kjæreste som støtter meg igjennom dette:) Hun er bare best for er ikke bare å leve i sammen med meg til tider:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar