torsdag 25. november 2010

Long time no see.

Nå har det gått en stund uten at jeg har vært på, gikk en uke uten trening pga et tap av en veldig nær venn og en som var i sammen med meg hver dag i 5 år. Min kjære hund Elias tapte for kreften. RIP.

Kom meg på trening igjen på mandag og kjørte bryst. Startet med skråbenk og kjørte opp til 145 kg der. Deretter rett benk med hantler. Kjørte 3 sett med 50 kg,. Så endel støttemuskulatur med flyes og lignende.

Tirsdag trente vi rygg. Begynte med markløft og det gikk veldig bra. Stoppet på 250 kg da jeg hadde noe problemer med grepet. Tror ikke jeg skal ha noe problem med å dra opp 300 kg innen neste tirsdag.
Kjørte deretter nedtrekk med 3 sett på 135 kg. Gikk ganske lett men blir fort slitt ut etter markløft.
Trente ett par øvelser til for litt sidemuskulatur.

Før rygg trening var jeg og kjøpte nye sko og belte og aminosyrer. Funnet ut en type sko som gir god stabilitet for ankel ved mark og bøy. De heter Otomix og er utrolig gode og løfte i.

Onsdag ble det ben: Knebøyen gikk veldig bra til tross for en tå som ikke virker som den skal bli bra noen gang. Den er kraftig betent og vil liksom ikke bli bra what so ever. Så er vondt med bøy og får litt gal balanse og fokuserer mye på tåa kjenner jeg. Kjørte oppvarming deretter sett fra 120-180 kg. Gikk veldig fint.
Så kjørte jeg bakside lår med mark med strake ben. Er utrolig god øvelse, hender at jeg får noen kramper når jeg er ferdig men er jo godt det.
Benpressen tok jeg som siste øvelse før benspark og legger. Lå på en vekt på 360-400 og kjørte lett 15 stk per sett.
Så har vært en god uke for trening til n. Idag er det Skuldre og har litt forventninger til at det skal bli bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar