torsdag 11. november 2010

Skulder dag.

Begynte igjen dagen klokken 06.45 men pga litt småtteri så fikk jeg ikke sove igjen så da ble det sofa og se på tv frem til neste måltid.
Kjørte skuldre med 5 forskjellige øvelser. Sittende uthev, hantel press, stående uthev, vaier uthev, hantel løft for muskel bakside. Har lenge vært tvil om man skal kjøre Traps også men ser bort ifra det de er bra og jeg føler jeg får mye på den i løpet av de andre øvelsene.
Var en bra dag, løftet tungt og riktig. Men har fortsatt den følelsen av verking i armene når jeg kjører uthev, samme verken er når jeg kjører armer så må nok tenke på og kjøre lett en periode for å se om de kan være overtrent.
Spiser bra om dagen og ser vekta ligger på ca 128 kg+-. Fornøyd med det til å være off-season. Kunne kanskje tippet 130 for litt mere trykk men det skal av igjen også.
Er ganske hard i kroppen om dagen og det er digg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar