torsdag 4. november 2010

Skulder trening idag:)!

Idag er det skuldre og nakke som skal få trent seg, er nok en av de beste trenings dagene for meg. Siden det er torsdag som er en deilig dag.
Jeg er også begavet med 3 gode ting innen sporten. Store massive skuldre, store armer og lett for å bygge store ben. Rygg og bryst må jeg virkelig jobbe benhardt for å få til.
I en lang periode har jeg vært opptatt av å kjøre press i mange forskjellige øvelser, dette har nok hemmet utviklingen av bredden på skuldrene mine og gjort meg litt i trang i partiet.
Men for en måneds tid siden gjorde vi om på dette og kjører bare en øvelse med press resten er uthev for å bygge bredde. Har merket stor forandring, til og med fått frem noe årer på utsiden som ikke er negativt.
Så nå bygger jeg bare for bredde så og si siden jeg har massen på plass. Trapecius er ganske bra også, trener den ca hver andre trening da jeg ikke vil at det skal bli for stort for den vokser altfor lett.

Maten idag har gått som den skal. Havre klokken 06.45 sove litt for mat igjen ca 9.30. og ett mellomåltid klokken litt før 12. Så idag er en bra dag. Til og med været er bra:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar