onsdag 10. november 2010

Bendag.

Måtte tidlig ut idag for å trene da samboer måtte bruke bil på normal tidspunktet. Men startet dagen som vanlig 06.45 med havre etc... Og spiste igjen 9.30 og igjen 11 for så dra og trene.
Startet med knebøy og kjørte serier fra 110-150. Grunnen for at jeg kjørte lett og ikke satset noe var at jeg ikke trente på det normale gymmet men ett lokalt ett.
Helt greit sted men er litt bestemor standard for øyeblikket. Etter knebøy prøvde jeg noe anne og det var mark med strake ben, heter vel ikke mark da men det funket på baksiden altså. Etter 2 sett så hadde jeg faktisk kramper når jeg skulle bøye meg og dette vedvarte en stund. Moro!
Så kjørte vi noe for fremside og legger altså ingen ekstrem dag men kjenner på bena at jeg kommer til å bli støl.

Energien er på vei opp igjen, kjennes ut som kroppen godtar ett høyere inntak, så det er moro. I morgen er det skulder dag så da hadde jeg håpet å kunne få en god økt. Ber om at dagsformen er topp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar