mandag 29. november 2010

Mandag 29/11

Har hatt en bra dag med kjempe godt utgangspunkt både med mat og hvile. Og på trening så gikk det ganske bra. Løftet benkpress som første øvelse, varmet opp med 3-4 sett før jeg begynte på 170 og tok 4 rep med det. Så noen sett på 140 og på 120. Sliter med en vond skulder så må nok være mer forsiktig med benkpress. Deretter tok jeg skråbenk med 2 sett med 50 kg i hanteler og siste sett 35 kg hanteler.
Tilslutt ble det 2 øvelser for sidemuskulatur i brystet. Akkurat nå plager skulder meg voldsomt etter trening så jeg håper det skal gå over og at det ikke har skjedd noe. Men kjennes ikke ut som noe har ryki eller brudd men derimot kanskje overbelastning på skulder leddet for er plaget med å løfte opp armen.
Men er sånn man vokser og må regne med litt vondt.

Skrev ikke noe fra treningen som var skulder og armer forrige uke den25-26/11.
Skuldre på torsdag gikk bra, begynt å bli litt bedre igjen og føler jeg kan få til litt ordentlig. Fokuserer mye på uthev og bakside og lar heller pressøvelsene bli korte å få.

Armer på fredag. Har som sagt i en lang periode sliti med verking i armene og føler det er fordi man har løftet tungt i lengre perioder og det blir slittasje av det, så har begynt å kjøre litt lett og heller flere repetisjoner. Og fungerte veldig bra, fikk ikke den intense smerten. Men ble god og støl så har nok fungert bra for det.
Sitter mye psykisk dette at jeg skal løfte så tungt, er dumt for ender opp med skader i stedet.

Klar for rygg i morgen som jeg synes er en morsom dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar