torsdag 4. november 2010

Bentrening onsdag 3/11

Bentreningen var bra idag. Begynte med knebøy. Jobbet meg opp med serier fra 100 kg og opp til 160.
160 kg gikk fint men hadde noe problemer med stabilisering av stang i nakken siden jeg bruker pute der. Grunnen til at jeg bruker pute er for at jeg har hatt problem med stivhet i overkropp så får ikke lagt stang bak på de store musklene, men det har blitt bedre.
Etter knebøy gikk vi over til benpress. Startet med 360 der og gikk opp til 420. Føler dette egenlig går ganske lett da jeg tar ca 12 reps hvert sett, men er ikke styrken som mangler på de settene men energien etter knebøy. Tror nok at jeg lett skulle reist opp 600 kg i serie hvis jeg hadde fått opp energi nivået igjen etter bøy, for er mye mere inne.
Etter press tok vi fremside lår. Ca 100 kg 3 sett med 12 reps per sett.
Deretter legger med ca: 95 kg.
Hadde faktisk store problemer med at bena svikta i trappa ned fra gymmet og det er vel bare bra:P Merker når man får i seg shake og noe banan etc... at man blir rimelig kvalm for virker som man får ett umenneskilig press i magen av dette.
Så jeg jobber hardt for å få opp ben da dette har vært underprioritert:/ Men satser på at mot sommeren har skjedd mye og jeg kan ha fått de opp til god størrelse.
Men alt i alt er veldig fornøyd med fremgang i ben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar