tirsdag 2. november 2010

Rygg med fremgang.

Idag var det rygg som sto for tur. Er litt nedtur i humør og motivasjon med været men maten har sitti som ett skudd hele dagen og godt med energi. Begynner som regel med nedtrekk og deretter markløft. Siden det er mange år siden jeg har løftet markløft har vi begynt ordentlig for en 3 treninger siden. Ble litt overrasket for løftet første tunge på 140 kg ett sett, deretter 160 ett sett, også ett tungt sett på ca 6 ganger 190 kg, ryggen har ikke noe problem med å henge med heller så løftet i seg selv var veldig bra.
Var en periode jeg slet med ømhet i korsrygg men det ser ut til å ha gått vekk.
Sliter noe med hodet idag, kan være noe tegn til sjalusi gjennom noen drømmer jeg har hatt. Ikke noe positivt men hjelper å prate om det. Men merker at på periodene gir meg en form for sjalusi jeg ikke ønsker å ha selv. Tror også at regnvær har mye å si for meg for så lenge jeg holder meg inne er hodet topp, men ute i regnet daler humøret.
Må si takk til min kjæreste som holder ut disse periodene enda jeg prøver som mest å være blid å glad.
Jeg tenker fremover og gleder meg til nærmere sommer hvor man skal begynne å deffe ned. Ting blir nok letter da.
Nå idag skal jeg spise en dårlig middag i mine øyne, pizza men er på grunn av stress med ting som måtte ordnes. Jeg pleier også å ta en shake for å kompensere litt for dårlig inntak. Men tenker igjen på kveldsmåltidet som er bra da.
Skal i tillegg lage kylling for onsdag og torsdag, noe jeg gleder meg til for jeg prøver meg litt frem på krydder sidene og gjør litt for å marinere dem. Kiwi har en veldig fin kylling pakke som er fra First Price, jeg pleier som regel ikke kjøpe noe fra first price men den kyllingen er veldig god. Det er ferskvare og veier 1200 gram og prisen er ikke mer enn ca 95 kr som er ganske rimelig. Så blir en slik hver andre dag.
Må si jeg er lei brokkoli og grønnskaer om dagen så spiser det egentlig bare for å spise og få i meg det jeg trenger, men dette går så opp og ned så. Pleier vel å spise ca 150-200 gram per måltid. utenom til kvelden da for da går det i rent kjøtt og proteiner.

I morgen er det ben dag. Det pleier å være litt fra og til hvor moro det er for man blir så utrolig sliten av å bruke hele kroppen i tillegg har jeg følt litt kvalme pga tunge løft og utmattelse i ettertid. Funnet ut at man skal bruke GOD tid på knebøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar