søndag 7. november 2010

Søndag/fridag

Jeg pleier å ha fri fra trening lørdag og søndag samt jeg pleier å unne meg og spise litt forskjellig enn resten av uken. Ikke noen store utskeilser men blir kanskje en skive brød eller en frokostblanding jeg liker etc... Samt saus på mat og godteri på lørdags kveld.
Men når det kommer til søndags ettermiddag så lengter jeg tilbake til matprogrammet igjen for kroppen takler dårlig all denne helgematen. Vondt i magen, blir oppblåst. Selv om jeg elsker god mat så er det ikke noe jeg vil ha hver dag. Så kan nok hende jeg må legge an søndag til programmet også.

Idag har jeg vært hos min mor hvor hun hadde besøk av mine besteforeldre og vi spiste Gulasj suppe. Er nå bra mat det da. Er en del kjøtt og grønnsaker så maten idag var bra:P

Gleder meg fryktelig til å komme meg på gymmet igjen for merker jeg blir rastløs og kroppen trenger en form for påkjenning. Og ettersom mandag er bryst dag så er det noe man gleder seg ekstra til.

Btw: fikk ny sending fra protein fabrikken med ett stoff som heter: ¨carbo energy¨. Dette er et tilskudd jeg har brukt i all tid ved treningen. Drikker ofte 2 dl blandet med 2 kopper carbo energy før trening. Dette gir meg skikkelig energi gjennom hele trening og kan aboslutt anbefales. Også fikk jeg kjøpt 4kg med protein pulver i tillegg. 2 med sjoko og 2 med jordb. Så er fornøyd med det:P
Men nå er det kvelden for skal se på tv og lage kylling for noen dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar