søndag 31. oktober 2010

Helger:P

Jeg er glad i mine fridager fra gymmet men lengter ganske fort tilbake igjen.. Lørdager er en spesiell dag da jeg kan spise det jeg vil og slippe å tanke på program med mat.
 Jeg er glad i de helgen det skjer mye og jeg kan se filmer og være sammen med kjæresten min og våre 3 hunder.
 Jeg har en periode følt meg deprimert over dårlig fremgang ved selv posering men har fått kommentarer fra min kjære om at dette trolig sitter i hodet da jeg vokser og vokser.
Jeg er ikke noe glad i den utviklingen av deprimerende tanker men tror mye av det kan skyldes høst/vinter.
Så nå gleder jeg meg til bryst økt som er i morgen, vi skal prøve litt tunge løft i morgen noe vi gjøre inni mellom. Og hadde håpet at man skulle komme rundt 180 kg i sett uten noe særlig problemer.
Problemet er at jeg har en teknikk som er dårlig som jeg prøver å snu på. Vektstangen går lengre og lengre opp mot hodet når det blir for tungt og det er ikke positivt for skuldre etc...
Nå resten av søndag skal roes ned og lage mandag og tirsdagens mat rasjon. Jeg behandler kjøttet ferdig for 2 dager, men lager grønnsaker og ris/pasta/pot hver morgen.
Tenkte å prøve ligge på rundt 300g rent kjøtt hvert måltid.
Har merket at kroppen har begynt å kreve mer energi ganske kraftig så er oppe hver morgen 6.15-6.45 for å spise havre før jeg legger meg igjen. Ca 140 gram. Starte ca klokken 9-10 med kjøtt etc... klokken 12 mellommåltid som inneholder igjen havre eller frokostblanding også en Skyr ved siden av. Ca klokken 14-14.30 spiser jeg kjøtt måltid igjen og drar og trener i 15 tiden. Blander alltid Carbo-energy og Protein shake før jeg drar og drikker noe av dette før trening. Etter trening rakse karbo og Protein shake. Middag ca klokken 17.30-18da jeg er hjemme fra trening ca 16.30-17 og skal gå ut med hunder først. Har ett kjøtt/protein holdig måltid ca klokken 21-22 før jeg legger med klokken 23.00. Dette er rutine så det går igjen de fleste dager utenom lørdag.
Tenkte senere å fortelle litt om hva slags vitaminer og lignende man bruker for å ligge på dette  nivået som jeg er på nå.
Men nå skal jeg lage mat:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar