mandag 6. desember 2010

Mandag 6/12

Idag var det bryst om med tanke på mine smerter i skulder/arm område så har jeg lagt meg til skråbenk først, Deretter rett benk med hantler. Kjørte skråbenk med stang som funker bra som en Iso øvelse uten smerter. Kjørte serier fra 100-140 kg etter oppvarmingen. 4 sett. Deretter 3 sett med 50 kg hantler i rettbenk.
Jeg jobber for tiden med mine litt fremoverroterte skuldre og har begynt med Pullover igjen. 35 kg ganger 2 sett. Siste øvelse var flyes med vaier stående. 2 sett der også. grunnen til litt få sett er pga smertene noe som får meg til å tenke på overtrening og derfor tar jeg det litt med ro men opprettholder litt hard trening for det.
 Gleder meg til jul da jeg skal ha en uke pause som skal bli godt for kroppen nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar